måndag 4 juni 2018

Bästa tvålen?

Gladast blir jag när jag får veta vad människor tycker! 😊
Så här skriver Åsa till mig om tvålarna:
"Hjääälp! Den fantastiska tvålen som du tillverkar börjar ta slut!! Jag måste göra en ny beställning och hoppas du har att sälja. Bästa tvålen ever! Gör verkligen rent tex trädgårdshänder UTAN att torka ut det minsta. Helt outstanding! "
Så roligt att läsa! <3
Jag vet ju att våra tvålar är mildare än allt annat jag provat. Det beror på våra exceptionella råvaror. De flesta andra som gör "ekologiska naturtvålar" använder växtoljor, och det gör tvålarna väldigt uttorkande och hårda mot skinnet.
OM man har problem med torr, kliande eller sprucken hud, så är våra tvålar absolut det bästa. Just för att dom är gjorda på den typ av fett som vår hud är mest anpassad till.

http://forsnashemman.tictail.com/products/tvål

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar